Wij zijn er om u te helpen.
Log in op uw support-omgeving via https://support.vinton.nl.
In uw omgeving kunt u nieuwe vragen stellen en lopende/afgehandelde tickets inzien en aanpassen.
U kunt ook een nieuw ticket aanmaken door uw vraag te e-mailen naar support@vinton.nl.
U kunt ons ook bellen op 036 737 03 66.
Onze medewerkers kunnen met u meekijken op uw scherm en uw computer bedienen.
Onderstaand kunt u onze client downloaden voor Mac of Windows.
Een klein programma wordt naar uw computer gedownload, deze staat in uw Downloads-map en heeft de naam "Splashtop SOS". Start het gedownloade programma en klik door totdat u de negencijferige code in beeld heeft, geef deze code door aan onze medewerker.
Sluit het programma af wanneer u de ondersteuningssessie wilt beƫindigen. Dit zorgt ervoor dat uw computer niet meer op afstand toegankelijk is totdat u het programma download en opnieuw start.
Naast implementatie van bestaande producten houdt Vinton zich bezig met het faciliteren en geven van ICT-trainingen, gericht op verschillende disciplines binnen de ICT-sector en aanverwanten. De ervaring en expertise worden ingezet bij lezingen, presentaties en trainingen bij diverse bedrijven.
Vinton kan je helpen met ICT en vraagstukken beantwoorden of implementaties realiseren.