SUPPORT

Wij zijn er om u te helpen.


Wenst u ondersteuning?

Log in op uw support-omgeving via https://support.vinton.nl.
In uw omgeving kunt u nieuwe vragen stellen en lopende/afgehandelde tickets inzien en aanpassen.
U kunt ook een nieuw ticket aanmaken door uw vraag te e-mailen naar support@vinton.nl.

U kunt ons ook bellen op 036 737 03 66.


Remote support

Onze medewerkers kunnen met u meekijken op uw scherm en uw computer bedienen.
Onderstaand kunt u onze client downloaden voor Mac of Windows.


Een klein programma wordt naar uw computer gedownload, deze staat in uw Downloads-map en heeft de naam "Splashtop SOS". Start het gedownloade programma en klik door totdat u de negencijferige code in beeld heeft, geef deze code door aan onze medewerker.

Sluit het programma af wanneer u de ondersteuningssessie wilt beƫindigen. Dit zorgt ervoor dat uw computer niet meer op afstand toegankelijk is totdat u het programma download en opnieuw start.

Naast implementatie van bestaande producten houdt Vinton zich bezig met het faciliteren en geven van ICT-trainingen, gericht op verschillende disciplines binnen de ICT-sector en aanverwanten. De ervaring en expertise worden ingezet bij lezingen, presentaties en trainingen bij diverse bedrijven.

Vinton kan je helpen met ICT en vraagstukken beantwoorden of implementaties realiseren.

Ook toe aan een oplossing die voor jouw business werkt?
Wij denken graag met je mee.